A múlt héten emlékeztünk meg a híd alapkőletételéről, ami közel 3 évvel az után történt, hogy elkezdődött az építkezés. Ehhez kapcsolódva nézzük meg, hogy mennyi idő telt is el a beruházás előkészítésétől az átadásig? A teljes idő kicsit több, mint
Pest és Buda átadta a Lánchídtársaságnak a Dunán szedendő vám jogát
Budapest vezetése alig várta, hogy végre megkapja azt a pénzt, amelyről még az 1860-as években állapodtak meg az akkori Lánchídtársasággal. Ez az összeg, a megállapodás szerint 400 000 osztrák értékű forint, azért járt volna a városnak, mert Pest és Buda
A hídon a rendszeres autóbusz-közlekedés 1924. október 24-én indult meg
A hídon a rendszeres autóbusz-közlekedés 1924. október 24-én indult meg, de nem minden busz közlekedhetett itt. Wolff Károly a fővárosi törvényhatósági bizottság tagja egy felszólalásában az alábbiakat kérdezte: „Valahányszor a parlamentbe megyek gyalog a Lánchídon és átrobog egy autóbusz az
Besenyei Péter repülőgépe is átszelte az eget az idén a Balaton partján tartott Hidak és Hídépítők Napjának résztvevői felett
Idén a különleges sportok kiemelkedő művelőit ünneplő Megszállottak Napjával együtt tartották meg a rendezvényt Balatonalmádiban.
Letették a névjegyüket a harmadik Duna Group Szabadegyetem hallgatói
Rengeteg releváns kérdés és jó csapatszellem jellemezte a Duna Csoport háromnapos rendezvényét, ahol magas szintű szakmai párbeszéd is kialakult a Duna Csoport szakemberei és a jövő mérnökei között.
Véget ért a toronydaru munkája a Lánchídnál, lebontják a szerkezetet
Az A-Híd Zrt. megkezdi a közel 30 méter magas gép eltávolítását.
Így halad a Tatabánya két városrészét összekapcsoló építkezés
A NIF és a város önkormányzatának közös projektjében a vasúti híd és a vágányok már elkészültek, az alattuk található aluljárón, illetve az azon keresztül vezető úton pedig jelenleg is dolgoznak.
A Széchenyi Lánchíd a két világháború között már jelentős autóforgalmat is lebonyolított
A Széchenyi Lánchíd a két világháború között már jelentős autóforgalmat is lebonyolított, hiszen a belvárosban, fontos kormányzati épületeket kötött össze. Azonban a híd szűk volt, a kapuzata még szűkebb volt, mint most, ami miatt az autóbuszok nehezebben tudtak rajta közlekedni.
HÍDREKONSTRUKCIÓS PROGRAM I/3 ÜTEM TERVEZÉSE ÉS KIVITELEZÉSE – 1. RÉSZ
Munka kezdete: 2020.01.27 Befejezési határidő: 2022.07.31 Munka típusa: Hídépítés Néhány mondat a projektről: A beruházó NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. megbízásából az A-Híd Zrt. kivitelezésében megvalósul a 120a sz. Budapest – Újszász – Szolnok vasútvonalon található Farmos Hajta-patakvasúti híd
HÍDREKONSTRUKCIÓS PROGRAM I/3 ÜTEM TERVEZÉSE ÉS KIVITELEZÉSE – 2. RÉSZ
Munka kezdete: 2020.01.27 Befejezési határidő: 2022.01.31 Munka típusa: Hídépítés Néhány mondat a projektről: A beruházó NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. megbízásából az A-Híd Zrt. kivitelezésében megvalósul a 120a sz. Budapest – Újszász – Szolnok vasútvonalon található Tápiógyörgye Tápió-patak és