A Széchenyi Lánchídon, ahogy a többi budapesti hídon 1918-ban megszűnt a hídvám, és ezzel együtt rövid ideig egyfajta közlekedési szabadság lépett életbe a gyalogosok esetében. Addig ugyanis szigorúan csak egy irányba, a gyalogos menetiránya szerinti jobb oldali járdán lehetett közlekedni,
A Lánchíd kiskockakő burkolata
A múlt héten az új Széchenyi Lánchíd útpályájának gyors romlásáról volt szó. Akkor, 1920-ban, mivel a megfelelő fakocka a háború utáni kereskedelmi viszonyokban egyszerűen beszerezhetetlen volt, kisméretű kockakővel burkolták le a hidat, mivel ennek a tömege alig volt több, mint
Már teljes hosszában végig lehet sétálni a Lánchídon: megépült az új acél pályaszerkezet
Az A-Híd Zrt. generálkivitelezésében megújuló, közel 400 méter hosszú Lánchídon immáron a teljes hosszában beépítették a vasbeton szerkezetet helyettesítő 94 darab acél pályatáblát.
Kirgizisztánban kapcsolódik be vízerőművek fejlesztésébe az A-Híd
A magyar tulajdonú cég vezérigazgatója megállapodást írt alá a közép-ázsiai ország vezető kormánytisztviselőjével.
Nagyszabású vízügyi beruházás ért véget, hét, országos jelentőségű műtárgy újult meg
Befejeződött a vízépítési nagyműtárgyak rekonstrukciója a Strabag Vízépítő és az A-Híd Zrt. munkájával.
Agglomerációs települések szennyvízhálózatát korszerűsítik Pest megyében
Az A-híd Zrt. munkájával nyomóvezetékek és szerelvényaknák újulnak meg, átépítik az átemelőket.
Az új, 1915-ben átadott Széchenyi Lánchíd nem sokáig tudta a forgalmat zavartalanul lebonyolítani
Az új, 1915-ben átadott Széchenyi Lánchíd nem sokáig tudta a forgalmat zavartalanul lebonyolítani, mert gyakorlatilag pár hónapon belül hibák jelentkeztek az útpályán, felhulámosodott. A fakockák megsüllyedtek, és a helyzet az idő elteltével egyre csak romlott. Sőt a járda aszfaltburkolata is
A Lánchíd új, 1915-ben átadott szerkezete
A Lánchíd új, 1915-ben átadott szerkezete egy lényeges, de általában nem kiemelt dologban különbözött az eredeti, 1849-ben átadott hídtól. A szegecsekben. Az eredeti 1849-ben átadott hídban ugyanis egyetlen egy szegecs sem volt, viszont csavar több tízezer. Csavarok fogták össze a
A Lánchidat az 1913-1915 közötti felújítás után elég kis ünnepséggel adták át
A Lánchidat az 1913-1915 közötti felújítás után elég kis ünnepséggel adták át, tekintettel a háborús helyzetre. A megnyitóra 1915 november 27-én reggel 8 órakor került sor, és bár a nagy ünneplés elmaradt, egy szerény bizottság azért kivonult, Eckermann Ede és
A Lánchíd átépítése 1915-ben nem csak ellenérzéseket keltett.
A Lánchíd átépítése 1915-ben nem csak ellenérzéseket keltett. A kivitelezőkre igazi díjeső esett, és a hivatalos elismeréseket nemcsak a legfelsőbb vezetők kapták meg, de szinte minden műveletsorból a legkiemelkedőbb munkát végzett személyeket valami módon elismerték. A kereskedelemügyi minisztériumban az egész